Ontzorgen. Schwartzmans maakt het voor onze nieuwe klanten volledig waar.

Bij Schwartzmans zijn het absoluut geen dozenschuivers. Ze denken echt met je mee en maken het ontzorgen volledig waar. Dat merken we heel goed als we een nieuwe klant hebben. Schwartzmans zet haar ervaring in om een goede start – en dus meteen een goede indruk – achter te laten. Het bedrijf kijkt niet alleen mee wat opstartbestelling betreft voor die klant, of we bijvoorbeeld geen producten vergeten, maar ook richt Schwartzmans de werkwagen voor de schoonmaakmedewerker helemaal in met de losse artikelen die nodig zijn. Dat heeft twee grote voordelen: wij hebben onze handen vrij, hebben er geen omkijken naar. En we weten zeker dat het goed is geregeld. Dat geeft heel veel rust. Het is ook slim van Schwartzmans om het zo aan te pakken. Als onze klant tevreden is, blijft die bij ons. En blijven wij onze producten bij Schwartzmans afnemen.

Hun ervaring gebruiken we ook als we met een probleem zitten. Bijvoorbeeld als een vloer niet goed schoon wordt. Schwartzmans komt kijken, komt met oplossingen – en lost het uiteindelijk op. In een bezoekverslag wordt aangegeven hoe het probleem is getackeld. Handig, op die manier kunnen we het voortaan zelf doen. En wordt er passant de kwaliteit van onze dienstverlening vergroot. De webshop van Schwartzmans geeft ons op verschillende niveaus managementinformatie, zodat we steeds inzicht hebben in ons verbruik per klant en voor geheel onze organisatie. Deze belangrijke stuurinformatie wordt door ons gebruikt om strategische beslissingen te kunnen nemen.